Telemarketing jako nástroj získávání nových zákazníků firmy Danex s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Telemarketing jako nástroj získávání nových zákazníků firmy Danex s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Džieržavová, Pavla
dc.contributor.author Kučerová, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-15T17:13:10Z
dc.date.issued 2006-12-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4274
dc.description.abstract Ve své práci pomáhám s hledáním nových zákazníků pro firmu Danex s.r.o. Jako nástroj hledání nových zákazníků jsem použila telemarketing. Vytvořila jsem databázi firem. Pro-střednictvím telefonu jsem oslovovala potencionální zákazníky, s kterými jsem spolupraco-vala na vyplnění dotazníku " Spokojenost s reklamními agenturami". Na základě tohoto telefonu jim byl zaslán produktový katalog firmy Danex s.r.o. cs
dc.format 56 s., 8s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2180691 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 08.12.2036
dc.subject telemarketing cs
dc.subject databáze cs
dc.subject reklamní agentura cs
dc.subject produktový katalog cs
dc.subject telemarketing en
dc.subject database en
dc.subject advertising agency en
dc.subject product catalogue en
dc.title Telemarketing jako nástroj získávání nových zákazníků firmy Danex s.r.o. cs
dc.title.alternative Telemarketing as an instrument of getting new clients for the advertise company Danex Ltd. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2007-01-24
dc.date.vskp-available 2036-12-08
dc.description.abstract-translated In my work I help with searching the new clients for advertise company Danex Ltd. I used telemarketing as an instrument for getting the new clients. I created the database of the firms. By the telephone I spoke to the potential clients. I cooperated with them for filling the questionary " Content with services of the advertising agencies." On the basis of this telephone talk was send the product catalogue of Danex Ltd to this firms. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 4697
dc.date.assigned 2006-10-06
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
kučerová_2007_bp.pdfBlocked 2.079Mb PDF View/Open
kučerová_2007_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
kučerová_2007_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account