Porovnání úrovně sociálních dovedností dětí ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřských škol

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Porovnání úrovně sociálních dovedností dětí ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřských škol

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Porovnání úrovně sociálních dovedností dětí ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřských škol
Autor: Bláhová, Klára
Vedoucí: Pacholík, Viktor
Abstrakt: Bakalářská práce výzkumného typu se zabývá porovnáním sociálních dovedností ve věkově homogenních a heterogenních třídách mateřských škol. Teoretická část se v první kapitole zaměřuje na pojmy dítě a mateřská škola, definuje, co znamená věkově homogenní a heterogenní třída a v kapitole druhé jsou popsány sociální dovednosti, pod které spadá socializace dítěte ve škole a sociální učení. Ve třetí kapitole je popsáno, jak se sociální dovednosti rozvíjejí v mateřské škole a jak jsou ukotveny v Rámcově vzdělávacím programu. Praktická část je věnována výzkumu, který probíhal za použití strukturovaného pozorování, které se uskutečňovalo ve vybraných třídách mateřských škol.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42803
Datum: 2017-10-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: Fx 47868


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bláhová_2018_dp.pdf 2.730Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bláhová_2018_op.docx 17.42Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bláhová_2018_vp.docx 18.33Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet