Gramotně podnětné prostředí a jeho vliv na počáteční psaní dětí

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Gramotně podnětné prostředí a jeho vliv na počáteční psaní dětí

Show full item record

No preview available
Title: Gramotně podnětné prostředí a jeho vliv na počáteční psaní dětí
Author: Hradilová, Kristýna
Advisor: Petrová, Zuzana
Abstract: Bakalářská práce má teoreticko empirický charakter a zabývá se problematikou po-čátečního psaní dětí v mateřské škole v rámci konceptu vynořující se gramotnosti. Má za cíl zjistit, jaký vliv má gramotně podnětné prostředí na počáteční psaní dětí. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy, kterými jsou: pregramotnost, gramotnost a gramotné pro-středí. Dále pak počáteční psaní dětí, jeho vývoj a stádia, které popisuje Emilia Ferreiro. Poslední část je věnována interakcím a typům komunikace mezi dětmi. Praktická část práce popisuje kvalitativně orientovaný výzkum, který je proveden s využitím metod pozorování a následné analýzy písemné produkce dětí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42810
Date: 2017-10-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav školní pedagogiky
Discipline: Učitelství pro mateřské školy
Grade for thesis and defense: C 47890


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hradilová_2018_dp.pdf 4.273Mb PDF View/Open None
hradilová_2018_op.docx 16.80Kb Unknown View/Open None
hradilová_2018_vp.docx 21.14Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account