Vývoj propagačních strategií ve volební kampani v ČR po roce 1989

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vývoj propagačních strategií ve volební kampani v ČR po roce 1989

Show full item record

No preview available
Title: Vývoj propagačních strategií ve volební kampani v ČR po roce 1989
Author: Kočí, Jan
Advisor: Zelinský, Miroslav
Abstract: Práce ve své teoretické části představuje hlavní specifika politického marketingu a jeho propagačních prostředků. Práce dále seznamuje s vývojem propagačních prostředků ve volebních kampaních od začátku minulého století ve světovém kontextu. Ve své praktické části se práce zaměřuje na vývoj volebních kampaní v ČR po roce 1989. Práce uvádí proměny a hlavní trendy jednotlivých volebních kampaní a jejích propagačních prostředků, včetně volební kampaně pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2006. Práce si zejména všímá nejnovějších trendů ve volebních kampaních, jako jsou negativní kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4322
Date: 2007-05-09
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4860


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kočí_2007_bp.pdf 1.982Mb PDF View/Open
kočí_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
kočí_2007_op.doc 42Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account