Vývoj propagačních strategií ve volební kampani v ČR po roce 1989

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vývoj propagačních strategií ve volební kampani v ČR po roce 1989

Show simple item record

dc.contributor.advisor Zelinský, Miroslav
dc.contributor.author Kočí, Jan
dc.date.accessioned 2010-07-15T17:30:47Z
dc.date.available 2010-07-15T17:30:47Z
dc.date.issued 2007-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4322
dc.description.abstract Práce ve své teoretické části představuje hlavní specifika politického marketingu a jeho propagačních prostředků. Práce dále seznamuje s vývojem propagačních prostředků ve volebních kampaních od začátku minulého století ve světovém kontextu. Ve své praktické části se práce zaměřuje na vývoj volebních kampaní v ČR po roce 1989. Práce uvádí proměny a hlavní trendy jednotlivých volebních kampaní a jejích propagačních prostředků, včetně volební kampaně pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v roce 2006. Práce si zejména všímá nejnovějších trendů ve volebních kampaních, jako jsou negativní kampaně. cs
dc.format 48 s., 10 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 2079260 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject propagační strategie cs
dc.subject volební kampaň cs
dc.subject volby cs
dc.subject politická strana cs
dc.subject promotional strategies en
dc.subject election campain en
dc.subject elections en
dc.subject political party en
dc.title Vývoj propagačních strategií ve volební kampani v ČR po roce 1989 cs
dc.title.alternative evolution of promotionals strategies in elections campaigns in Czech republic after 1989 en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2007-05-29
dc.description.abstract-translated In its theoretical part, thesis presents main attributes of political marketing and its promotional strategies. Furthermore, thesis introduces evolution of promotional strategies in election campaigns worldwide, from the beginning of the 20th century. In its practical part, thesis is focusing on evolution of election campaigns in Czech Republic after 1989. Thesis presents the transformations and main trends of particular election campaigns and its promotional instruments, election campaign for Parliament elections in 2006 including. Thesis points on newest tendencies in election campaigns, such as negative campaigns. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4860
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kočí_2007_bp.pdf 1.982Mb PDF View/Open
kočí_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
kočí_2007_op.doc 42Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account