Rodina v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rodina v reklamě

Show full item record

No preview available
Title: Rodina v reklamě
Author: Lipusová, Marta
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Bakalářská práce nabízí marketingový pohled na rodinu coby motiv reklamy. Pozastavuje se nad její prezentací a stereotypy, které se v těchto reklamách stále vyskytují. Teoretická část popisuje historický vývoj rodiny v rámci společnosti s podrobnějším zaměřením na české prostředí ve 20. století, kdy se struktura rodiny začala rapidně měnit. Důvodem je žena a změnaa jejího postavení ve společnosti, které se podepsalo i na vztazích v rodině. Žena se začíná profesně vyrovnávat muži a vyžaduje od něj větší podíl v rodinném životě. V této práci je na rodinu pohlíženo i jako na spotřební jednotku, v rámci které probíhají rozhodovací a spotřební procesy. V tomto ohledu každý člen rodiny zastává některou z níže charakterizovaných rolí. Cílem praktické části této bakalářské práce je analyzovat a porov-nat vyobrazení rodiny v printové reklamě s realitou a navrhnout možné nové využití tohoto motivu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4335
Date: 2007-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4816


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
lipusová_2007_bp.pdf 42.49Mb PDF View/Open
lipusová_2007_vp.doc 59.5Kb Microsoft Word View/Open
lipusová_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account