Možnosti Marketingu na sociálních sítích

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Možnosti Marketingu na sociálních sítích

Show full item record

No preview available
Title: Možnosti Marketingu na sociálních sítích
Author: Dovrtěl, Aleš
Advisor: Králík, Lukáš
Abstract: Úvod práce je určen k vysvětlení základních pojmů, jako je marketing, reklama, sociální sítě a jak spolu tyto pojmy souvisejí. V druhé části jsou rozebrány možnosti marketingu na sociálních sítích, podle kterých jsou navržena doporučení, jak správně a efektivně využít reklamu na sítích. Cílem je poskytnout především malým a středním firmám návod, jak se zviditelnit a získat konkurenční výhodu. Praktická část obsahuje rozdělení sociálních sítí na základě jejich využití, návrh metodiky pro marketing na Facebooku a závěrem demonstraci příkladu tvorby úspěšného marketingu na sociální sítí Facebook.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43429
Date: 2017-12-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav počítačových a komunikačních systémů
Discipline: Informační technologie v administrativě
Grade for thesis and defense: E 48744


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
dovrtěl_2018_dp.pdf 3.687Mb PDF View/Open None
dovrtěl_2018_op.pdf 344.5Kb PDF View/Open None
dovrtěl_2018_vp.pdf 448.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account