Možnosti Marketingu na sociálních sítích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti Marketingu na sociálních sítích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Králík, Lukáš
dc.contributor.author Dovrtěl, Aleš
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:52Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:52Z
dc.date.issued 2017-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43429
dc.description.abstract Úvod práce je určen k vysvětlení základních pojmů, jako je marketing, reklama, sociální sítě a jak spolu tyto pojmy souvisejí. V druhé části jsou rozebrány možnosti marketingu na sociálních sítích, podle kterých jsou navržena doporučení, jak správně a efektivně využít reklamu na sítích. Cílem je poskytnout především malým a středním firmám návod, jak se zviditelnit a získat konkurenční výhodu. Praktická část obsahuje rozdělení sociálních sítí na základě jejich využití, návrh metodiky pro marketing na Facebooku a závěrem demonstraci příkladu tvorby úspěšného marketingu na sociální sítí Facebook.
dc.format 63 s. (68 320 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Facebook cs
dc.subject sociální síť cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject reklama cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject úspěch cs
dc.subject metodika cs
dc.subject Facebook en
dc.subject social network en
dc.subject Instagram en
dc.subject advertisement en
dc.subject customer en
dc.subject successful en
dc.subject metodology en
dc.title Možnosti Marketingu na sociálních sítích
dc.title.alternative The Possibilities for Marketing on Social Networks
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Žáček, Petr
dc.date.accepted 2018-06-14
dc.description.abstract-translated This thesis introduces basic concepts like an advertisement, marketing, social network or Facebook and Instagram. The introduction describes what Facebook and Instagram offers, when it comes to features and how the advertisement is shown to people. The thesis also deals with Facebook pages and briefly defines how to create them. Presented is Facebook marketing as well. This brings information about spreading awareness of this brand, how to get potential customers, online sales increase, local sale or how to promote application. The second part is about methodology of an advertisement creation on Facebook. The methodology is composed of pictures which describe step by step how to create advertisement.
dc.description.department Ústav počítačových a komunikačních systémů
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie v administrativě cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies in Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 48744
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2018-05-21
local.subject sociální sítě cs
local.subject marketing cs
local.subject social networks en
local.subject marketing en


Files in this item

Files Size Format View Description
dovrtěl_2018_dp.pdf 3.687Mb PDF View/Open None
dovrtěl_2018_op.pdf 344.5Kb PDF View/Open None
dovrtěl_2018_vp.pdf 448.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account