Plán marketingové komunikace penzionu Toscana na rok 2018

DSpace Repository

Language: English čeština 

Plán marketingové komunikace penzionu Toscana na rok 2018

Show simple item record

dc.contributor.advisor Honzková, Iva
dc.contributor.author Krčmařová, Iva
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:02:00Z
dc.date.available 2018-07-04T15:02:00Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43652
dc.description.abstract Diplomová práce na téma Plán marketingové komunikace penzionu Toscana se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá teoretickými poznatky týkající se marketingového strategického plánování, a to především z oblasti marketingu hotelových služeb. Praktická část se zaměřuje na penzion, dále je sestavena z části analytické a projektové. Součástí analytické části je dotazníkové šetření, PESTLE a SWOT analýza. Na základě těchto analýz je vytvořena poslední projektová část, která je věnována konkrét-nímu projektovému řešení, marketingové strategii pro zvýšení obsazenosti hotelu pro rok 2018. Tento projekt je na závěr podroben časové, rizikové a nákladové analýze.
dc.format 131 s. (183 239 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing v hotelových službách cs
dc.subject marketing services en
dc.subject marketing plan en
dc.subject communication mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject hotel marketing en
dc.title Plán marketingové komunikace penzionu Toscana na rok 2018
dc.title.alternative Marketing Communication Plan of Guesthouse Toscana for 2018
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Veselá, Jitka
dc.date.accepted 2018-05-28
dc.description.abstract-translated This master thesis on the theme Marketing Communication Plan of Guesthouse Toscana for 2018 consist of a theoretical and practical part. The theoretical part which deals with the theoretical knowledge including marketing strategic planning, especially in the area of hotel marketing. The practical part is focused on specific guesthouse; it is also composed of analytical and project parts. Part of the analytical part is questionnaire survey, PESTLE and SWOT analysis. Based on these analysis the last project part is created, which is dedicated to a specific project solution, marketing strategy to increase occupancy of the hotel for 2018. Finally, this project is subjected to the time, risk and cost analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49106
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
krčmařová_2018_dp.pdf 6.013Mb PDF View/Open None
krčmařová_2018_op.pdf 1.200Mb PDF View/Open None
krčmařová_2018_vp.pdf 650.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account