Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru

Show full item record

No preview available
Title: Návrh řízení marketingové komunikace s cílem zvýšení výnosů firmy působící v online cestovním oboru
Author: Fábryová, Monika
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Cieľom diplomovej práce je vytvoriť marketingovú komunikačnú stratégiu pre rast tržieb vybranej spoločnosti pôsobiacej v odvetví online cestovného ruchu. To bolo dosiahnuté prostredníctvom teoretických infromácií a vyhodnotením niekoľkých analýz vrátane analýzy mikro a makro prostredia, situačnej analýzy, benchmarkingu a kvantitatívneho marketingového výskumu. Projekt stratégie marketingovej komunikácie bol vytvorený na základe analytických údajov a záverov. Návrh stratégie marketingovej komunikácie obsahuje konkrétne akčné body, metriky merania výkonnosti, definované kľúčové výsledky, časový plán, náklady a analýzu rizík. Práca poskytuje usmernenia a informácie o navrhovanej marketingovej komunikačnej stratégii pre vybranú spoločnosť. Klíčová slova: marketingová stratégia, digitálny marketing, benchmarking, marketingový výzkum, výkonnostný marketing, marketingový mix, marketingová komunikácia,
URI: http://hdl.handle.net/10563/43800
Date: 2018-12-14
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: E 49152


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
fábryová_2019_dp.pdf 5.437Mb PDF View/Open None
fábryová_2019_op.docx 26.51Kb Unknown View/Open None
fábryová_2019_vp.docx 25.67Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account