Analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku na český trh

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku na český trh

Show full item record

No preview available
Title: Analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku na český trh
Author: Stavělová, Lenka
Advisor: Krchová, Hana
Abstract: Obsahem této bakalářské práce je analýza úspěšnosti zavedení nového výrobku firmou CE WOOD a.s. Zlín na český trh. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmu výrobek, jeho postavení na trhu, popisu životního cyklu výrobku a objasnění pojmu inovace. Součástí teoretické části je rovněž seznámení s PEST analýzou a Porterovou analýzou. V praktické nebo také v analytické části je věnována pozornost popisu lepeného hranolu, jeho výrobě, životnímu cyklu. Dále pomocí PEST analýzy, Porterovy analýzy a zhodnocení konkurence včetně marketingové-ho mixu je vypracováno doporučení pro firemní inovační politiku co se týče zavedení dře-věného lepeného hranolu na český trh firmou CE WOOD a.s. Zlín.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4381
Date: 2007-05-18
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 5574


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
stavělová_2007_bp.pdfBlocked 1.412Mb PDF
stavělová_2007_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
stavělová_2007_op.doc 56.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account