Diagnostikování školní připravenosti dítěte v podmínkách mateřské školy

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Diagnostikování školní připravenosti dítěte v podmínkách mateřské školy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Diagnostikování školní připravenosti dítěte v podmínkách mateřské školy
Autor: Korábková, Eliška
Vedoucí: Petrů Puhrová, Barbora
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou diagnostikování školní připravenosti dítěte v podmínkách mateřské školy. Práce se dělí na dvě části, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena především na souhrnný popis dané problematiky diagnostikování školní připravenosti, zpracovaný pomocí odborných zdrojů. Součástí této teoretické části jsou také kompetence učitele, které jsou potřebné pro diagnostikování dítěte. V praktické části pak popisuji svá zjištění na základě kvantitativně orientovaného výzkumu, který se zaměřoval na metody a nástroje, jež učitelky využívají při diagnostikování školní připravenosti dítěte, a odhaluje aspekty, které mohou ovlivňovat způsob diagnostikování školní připravenosti dítěte.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43921
Datum: 2018-10-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 50877


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
korábková_2019_dp.pdf 3.563Mb PDF Zobrazit/otevřít None
korábková_2019_op.docx 17.32Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
korábková_2019_vp.docx 18.16Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet