Nákupní a prodejní strategie vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nákupní a prodejní strategie vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Nákupní a prodejní strategie vybrané společnosti
Author: Fryštáková, Lucie
Advisor: Viskup, Pavel
Abstract: Diplomová práce "Nákupní a prodejní strategie vybrané společnosti" je zaměřena na klíčové aspekty ovlivňující nákupní chování zákazníků a na jednotlivé kroky, které předchází samotnému prodeji. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje literární rešerši předmětné problematiky, vymezuje základní pojmy a poskytuje všeobecný přehled a základ, nezbytný pro pochopení principů uskutečňujících se v této oblasti. Praktická část se skládá z analýzy prodeje, výpočtů a stanovení optimálního systému objednávek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43971
Date: 2018-11-30
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Bezpečnost společnosti


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
fryštáková_2019_dp.pdf 4.829Mb PDF View/Open None
fryštáková_2019_op.pdf 315Kb PDF View/Open None
fryštáková_2019_vp.pdf 175.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account