Inkluzivní vzdělávání z pohledu asistentů pedagoga

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Inkluzivní vzdělávání z pohledu asistentů pedagoga

Show full item record

No preview available
Title: Inkluzivní vzdělávání z pohledu asistentů pedagoga
Author: Dolanská, Kristýna
Advisor: Hrnčiříková, Zuzana
Abstract: Diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním pohledem asistentů pedagoga. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu inkluzivního vzdělávání a stavem v České republice. Také je zde vztah integrace a inkluze. Dále se definuje pojem inkluzivní škola, jak ji rozeznat, kdo jsou její aktéři a jaké jsou vlivy na úspěšnou inkluzi. V závěrečné části teoretického úseku se zabývá asistentem pedagoga, osobnostními a kvalifikačními předpoklady, metodikou, a především spoluprací s aktéry inkluzivního vzdělávání. Praktická část je stavěna na polostrukturovaném rozhovoru s asistenty pedagoga. Cílem diplomové práce je zjištění pohledu asistentů pedagoga na inkluzivní vzdělávání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44093
Date: 2018-11-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: C 51091


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
dolanská_2019_dp.pdf 1.808Mb PDF View/Open None
dolanská_2019_op.docx 20.31Kb Unknown View/Open None
dolanská_2019_vp.docx 17.28Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account