Inkluze žáků z odlišného kulturního prostředí dle současné školské legislativy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Inkluze žáků z odlišného kulturního prostředí dle současné školské legislativy

Show full item record

No preview available
Title: Inkluze žáků z odlišného kulturního prostředí dle současné školské legislativy
Author: Šebestová, Jana
Advisor: Balaban Cakirpaloglu, Irena
Abstract: Diplomová práce se zabývá inkluzí žáků z odlišného kulturního prostředí dle současné školské legislativy se zaměřením na žáky-cizince. Cílem práce je porozumět současnému stavu vzdělávání žáků-cizinců v českých základních školách. Výzkum zahrnuje výsledky kvalitativního šetření realizovaného technikou rozhovorů s šesti pedagogickými pracovníky. Data získaná z výzkumného šetření byla analyzována za využití postupů zakotvené teorie. Jako hlavní zjištění se ukázalo, že učitelé za největší bariéru při vzdělávání žáků-cizinců považují neznalost vyučovacího jazyka. Deficity dále spatřují v celkové nepřipravenosti jak školství, tak školy i pedagogických pracovníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44220
Date: 2018-11-21
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: A 51248


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
šebestová_2019_dp.pdf 2.458Mb PDF View/Open None
šebestová_2019_op.docx 16.66Kb Unknown View/Open None
šebestová_2019_vp.docx 18.28Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account