Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her

Show full item record

No preview available
Title: Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her
Author: Pjajčík, Marián
Advisor: Vogeltanz, Tomáš
Abstract: Tato práce se zabývá popisem herního vývoje a jeho historií. Dále vyhodnocuje nejpopulárnější herní žánry v minulých letech až do současnosti, pro které byla vymodelována šablonová prostředí. Šablona pro dlouhodobě nejpopulárnější žánr byla poté rozšířena do technického dema. Tyto šablony byly vytvořeny v Xenko Game Studio a na úpravu modelů bylo použito studio 3DS MAX 2020. V neposlední řadě jsou porovnány herní enginy dostupné na trhu a je popsáno Xenko Studio jako takové.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44475
Date: 2018-12-03
Availability: Bez omezení
Department: Ústav informatiky a umělé inteligence
Discipline: Softwarové inženýrství


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pjajčík_2019_dp.pdf 5.699Mb PDF View/Open None
pjajčík_2019_op.pdf 109.9Kb PDF View/Open None
pjajčík_2019_vp.pdf 228.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account