Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vogeltanz, Tomáš
dc.contributor.author Pjajčík, Marián
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:46Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:46Z
dc.date.issued 2018-12-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44475
dc.description.abstract Tato práce se zabývá popisem herního vývoje a jeho historií. Dále vyhodnocuje nejpopulárnější herní žánry v minulých letech až do současnosti, pro které byla vymodelována šablonová prostředí. Šablona pro dlouhodobě nejpopulárnější žánr byla poté rozšířena do technického dema. Tyto šablony byly vytvořeny v Xenko Game Studio a na úpravu modelů bylo použito studio 3DS MAX 2020. V neposlední řadě jsou porovnány herní enginy dostupné na trhu a je popsáno Xenko Studio jako takové.
dc.format 64 s. (62 087 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Xenko cs
dc.subject C# cs
dc.subject herní žánr cs
dc.subject herní engine cs
dc.subject game development en
dc.subject Xenko en
dc.subject C# en
dc.subject game genre en
dc.subject game engine en
dc.title Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her
dc.title.alternative The Use of the Xenko Game Engine for the Development of Computer Games
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pokorný, Pavel
dc.date.accepted 2019-06-04
dc.description.abstract-translated This thesis describes the game development, and history of this industry. It also evaluates the most popular game genres in the last years. For these game genres, template environments were made and demonstrated. After that, the template of the most popular genre was extended to a technical demo. The templates and the technical demo were created in Xenko Game Studio, and models were edited in 3DS Max 2020 studio. The last but not least, the comparison of the currently available game engines is presented and the Xenko Studio is described.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Software Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 51594
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-05-17
local.subject počítačové hry cs
local.subject computer games en


Files in this item

Files Size Format View Description
pjajčík_2019_dp.pdf 5.699Mb PDF View/Open None
pjajčík_2019_op.pdf 109.9Kb PDF View/Open None
pjajčík_2019_vp.pdf 228.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account