Implementace BSC modelu do marketingové strategie vybrané firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Implementace BSC modelu do marketingové strategie vybrané firmy

Show full item record

No preview available
Title: Implementace BSC modelu do marketingové strategie vybrané firmy
Author: Krkoška, Martin
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Cílem této diplomové práce je navržení projektu implementace modelu Balanced Scorecard do marketingové strategie firmy. Teoretická část byla zaměřena na literární rešerši, týkající se oblasti řízení, nástrojů marketingu, strategických analýz a podrobný popis modelu Balanced Scorecard. Praktická část diplomové práce se věnovala představení vybrané společnosti, byla provedena její analýza v oblasti makro i mikrookolí a popsala současný způsob hodnocení marketingu vybraného segmentu. Poslední část se zabývala projektem implementace modelu Balanced Scorecard, který navázal na teoretické poznatky a výsledky provedených analýz. Přínosem této práce je možnost zvýšení výkonnosti vybrané firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44849
Date: 2018-12-14
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 52226


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
krkoška_2019_dp.pdf 2.211Mb PDF View/Open None
krkoška_2019_op.docx 24.67Kb Unknown View/Open None
krkoška_2019_vp.docx 26.07Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account