Implementace BSC modelu do marketingové strategie vybrané firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Implementace BSC modelu do marketingové strategie vybrané firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Krkoška, Martin
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:01Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:01Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44849
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je navržení projektu implementace modelu Balanced Scorecard do marketingové strategie firmy. Teoretická část byla zaměřena na literární rešerši, týkající se oblasti řízení, nástrojů marketingu, strategických analýz a podrobný popis modelu Balanced Scorecard. Praktická část diplomové práce se věnovala představení vybrané společnosti, byla provedena její analýza v oblasti makro i mikrookolí a popsala současný způsob hodnocení marketingu vybraného segmentu. Poslední část se zabývala projektem implementace modelu Balanced Scorecard, který navázal na teoretické poznatky a výsledky provedených analýz. Přínosem této práce je možnost zvýšení výkonnosti vybrané firmy.
dc.format 86 s. (121 169)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject implementace cs
dc.subject výkonnost cs
dc.subject měřítka výkonnosti cs
dc.subject Balanced Scorecard cs
dc.subject perspektivy cs
dc.subject Marketing en
dc.subject implementation en
dc.subject performance en
dc.subject measuring the performance en
dc.subject Balanced Scorecard en
dc.subject perspectives en
dc.title Implementace BSC modelu do marketingové strategie vybrané firmy
dc.title.alternative Implementation of BSC Model into Marketing Strategy of Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated The aim of this master thesis was to design a project of the Balanced Scorecard model implementation into the company marketing strategy. The theoretical part was focused on the literature review which was related to the management, the marketing tools, the strategical analysis, Furthermore, the detailed description of the Balanced Scorecard model was introduced in this section. The practical part was dedicated to an introduction of the selected company. The analysis of firm's macro and micro environment was executed and current way of marketing evaluation of the selected segment was described. The last part deal with the project of the Balanced Scorecard model implementation which followed on from theoretical knowledge and results of the conducted process analyses. The contribution of this thesis is a possibility of increasing the company´s performance.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52226
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
krkoška_2019_dp.pdf 2.211Mb PDF View/Open None
krkoška_2019_op.docx 24.67Kb Unknown View/Open None
krkoška_2019_vp.docx 26.07Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account