Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Author: Burkart, David
Advisor: Bejtkovský, Jiří
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve vybrané společnosti. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše věnující se zejména problematice marketingu, marketingového mixu a zároveň byla vypracována teoretická východiska související se zpracováním části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce byla analýza současného stavu marketingového mixu vybrané společnosti. K tomu byly využity vybrané marketingové analýzy, kvalitativní marketingový výzkum v podobě polo-standardizovaných interview s představiteli vybrané společnosti a také kvantitativní marketingový výzkum v podobě dotazníkového šetření. Součástí bakalářské práce jsou i doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingového mixu ve vybrané společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45155
Date: 2019-01-07
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
burkart_2019_dp.pdf 2.559Mb PDF View/Open None
burkart_2019_op.docx 21.96Kb Unknown View/Open None
burkart_2019_vp.docx 27.22Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account