Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Burkart, David
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:16Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:16Z
dc.date.issued 2019-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45155
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve vybrané společnosti. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše věnující se zejména problematice marketingu, marketingového mixu a zároveň byla vypracována teoretická východiska související se zpracováním části praktické. Cílem praktické části bakalářské práce byla analýza současného stavu marketingového mixu vybrané společnosti. K tomu byly využity vybrané marketingové analýzy, kvalitativní marketingový výzkum v podobě polo-standardizovaných interview s představiteli vybrané společnosti a také kvantitativní marketingový výzkum v podobě dotazníkového šetření. Součástí bakalářské práce jsou i doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingového mixu ve vybrané společnosti.
dc.format 76
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject analýza cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Analysis en
dc.subject Benchmarking en
dc.subject Marketing Services en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Marketing Research en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.title Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Mix Tools in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Motyčka, Miroslav
dc.date.accepted 2019-06-03
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focuses on the analysis of marketing mix in a selected company. The aim of the theoretical part of the bachelor thesis was to elaborate a literal research dealing mainly with marketing, marketing mix and at the same time it was prerequisite for practical part. The aim of the practical part was to analyze the current state of the marketing mix of the selected company. For this purpose were used selected marketing analyzes, qualitative marketing research in the form of semi-standardized interviews with representatives of the selected company and also quantitative marketing research in the form of a questionnaire survey. Part of the thesis is also recommendations that are focused on improving the current state of the marketing mix in the selected company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52654
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
burkart_2019_dp.pdf 2.559Mb PDF View/Open None
burkart_2019_op.docx 21.96Kb Unknown View/Open None
burkart_2019_vp.docx 27.22Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account