Vnímání značek na českém knižním trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značek na českém knižním trhu

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání značek na českém knižním trhu
Author: Kremláčková, Anna
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato bakalářská práce zkoumá vnímání značek na českém knižním trhu. Teoretická část popisuje značku, její prvky, hodnotu a principy jejího budování. Dále charakterizuje marketingový výzkumu. Praktická část představuje vybranou značku, její prvky a její postavení na trhu. Na základě dat získaných z kvantitativního a kvalitativního výzkumu zjišťuje, jakou roli hraje nakladatelství při výběru knih, jak velké povědomí mají čtenáři o jednotlivých značkách a formuje doporučení pro budování značky na knižním trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45543
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53247


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kremláčková_2019_dp.zip 37.74Mb application/zip View/Open None
kremláčková_2019_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
kremláčková_2019_vp.doc 155Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account