Vnímání značek na českém knižním trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značek na českém knižním trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Kremláčková, Anna
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:31Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:31Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45543
dc.description.abstract Tato bakalářská práce zkoumá vnímání značek na českém knižním trhu. Teoretická část popisuje značku, její prvky, hodnotu a principy jejího budování. Dále charakterizuje marketingový výzkumu. Praktická část představuje vybranou značku, její prvky a její postavení na trhu. Na základě dat získaných z kvantitativního a kvalitativního výzkumu zjišťuje, jakou roli hraje nakladatelství při výběru knih, jak velké povědomí mají čtenáři o jednotlivých značkách a formuje doporučení pro budování značky na knižním trhu.
dc.format 57 s. (72764 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Značka cs
dc.subject brandbuilding cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject knižní trh cs
dc.subject nakladatelství cs
dc.subject Brand en
dc.subject brandbuilding en
dc.subject brand equity en
dc.subject book market en
dc.subject publisher en
dc.title Vnímání značek na českém knižním trhu
dc.title.alternative Brand Perception on the Czech Book Market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis examines the perception of brands on the Czech book market. The theoretical part describes the brand, its elements, its value and principles of its building. Furthermore, it explains marketing research. The practical part presents the selected brand, its elements and its position on the market. Based on the data obtained from quantitative and qualitative research, it describes what role the publisher's brand plays in the choice of books, how much the readers are aware of each brand and forms recommendations for building a brand on the book market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53247
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
kremláčková_2019_dp.zip 37.74Mb application/zip View/Open None
kremláčková_2019_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
kremláčková_2019_vp.doc 155Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account