Nastavení PPC kampaně pro e-shop

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Nastavení PPC kampaně pro e-shop

Show full item record

No preview available
Title: Nastavení PPC kampaně pro e-shop
Author: Spáčilová, Dominika
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Bakalářská práce se zabývá PPC reklamou jako jedním z nástrojů digitální marketingové komunikace. Konkrétně je práce zaměřena na nastavení PPC kampaně pro e-shop společnosti Šijeme srdcem s. r. o. V teoretické části práce je objasňován pojem digitální marketing obecně. Následně je tato část orientovaná na vysvětlení a popsání PPC systémů a dále představuje kroky nastavení PPC kampaní. Tato část zahrnuje také teoretické základy pro měření a vyhodnocování PPC reklamy. Praktická část práce obsahuje charakteristiku firmy. Dále je praktická část zaměřena na nastavení a vedení skutečné PPC kampaně v systémech Sklik a Google Ads. Závěr práce je věnován měření efektivnosti PPC kampaně, popisuje očekávané výsledky této komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45638
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53361


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
spáčilová_2019_dp.pdf 3.713Mb PDF View/Open None
spáčilová_2019_op.doc 121Kb Unknown View/Open None
spáčilová_2019_vp.docx 121.9Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account