Nastavení PPC kampaně pro e-shop

DSpace Repository

Language: English čeština 

Nastavení PPC kampaně pro e-shop

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Spáčilová, Dominika
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45638
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá PPC reklamou jako jedním z nástrojů digitální marketingové komunikace. Konkrétně je práce zaměřena na nastavení PPC kampaně pro e-shop společnosti Šijeme srdcem s. r. o. V teoretické části práce je objasňován pojem digitální marketing obecně. Následně je tato část orientovaná na vysvětlení a popsání PPC systémů a dále představuje kroky nastavení PPC kampaní. Tato část zahrnuje také teoretické základy pro měření a vyhodnocování PPC reklamy. Praktická část práce obsahuje charakteristiku firmy. Dále je praktická část zaměřena na nastavení a vedení skutečné PPC kampaně v systémech Sklik a Google Ads. Závěr práce je věnován měření efektivnosti PPC kampaně, popisuje očekávané výsledky této komunikace.
dc.format 85
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject PPC cs
dc.subject Sklik cs
dc.subject Google Ads cs
dc.subject Google Analytics cs
dc.subject klíčová slova cs
dc.subject konverze cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject digital marketing en
dc.subject Pay Per Click en
dc.subject Sklik en
dc.subject Google Ads en
dc.subject Google Analytics en
dc.subject keywords en
dc.subject conversion en
dc.subject e-shop en
dc.title Nastavení PPC kampaně pro e-shop
dc.title.alternative Setting up of PPC Campaign for E-shop
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is deal with PPC advertising as a part of digital marketing communication. The thesis is specially focused on setting of PPC campaign for the e-shop of the company Šijeme srdcem s. r. o. In the theoretical part of the bachelor thesis is firstly generally defined the term digital marketing. Secondly is this part concentrated on explanation and description of PPC systems and introduction of steps for setting of PPC campaign. This part also comprises theoretical bases for measurement and evaluating of PPC advertising. In the practical part there is characterized the company. This part is focused on setting and managing of real PPC campaigns in Sklik and Google Ads system. The end of the thesis is devoted to measurement of effectiveness of PPC campaign and describes expected results of this communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53361
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
spáčilová_2019_dp.pdf 3.713Mb PDF View/Open None
spáčilová_2019_op.doc 121Kb Unknown View/Open None
spáčilová_2019_vp.docx 121.9Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account