Event marketing vybraného obchodního centra

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Event marketing vybraného obchodního centra

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing vybraného obchodního centra
Author: Kameníková, Nikola
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce pojednává o event marketingu a jeho souvislostech s fungováním obchodního centra. Obsahem teoretické části je přiblížení pojmu event marketingu a jeho vztahu k obchodním centrům, terminologický vhled do problematiky současně s vymeze-ním metod a cílů práce. Praktická část se věnuje popisu obchodního centra XY se zaměře-ním na popis eventových aktivit centra současně v kontrastu s jeho konkurenty. Na základě dotazníkového šetření byl v třetí části diplomové práce zpracován celoroční plán aktivit pořádaných OC XY, při němž byl důraz kladen na jeden vybraný event, který byl pro reálnost a konkrétnost práce dopodrobna zpracován. Závěr práce završují možnosti a limity spojené s předloženým projektem a plánem aktivit OC XY na rok 2020.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45659
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kameníková_2019_dp.zip 43.99Kb application/zip View/Open None
kameníková_2019_op.doc 150Kb Unknown View/Open None
kameníková_2019_vp.doc 154.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account