Význam copywritingu a textového obsahu v náborové kampani společnosti FG Forrest

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Význam copywritingu a textového obsahu v náborové kampani společnosti FG Forrest

Show full item record

No preview available
Title: Význam copywritingu a textového obsahu v náborové kampani společnosti FG Forrest
Author: Šmajzrová, Pavlína
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá copywritingem a textovým obsahem v rámci náborové kampaně společnosti FG Forest. Teoretická část definuje copywriting a pojmy s ním spojené. Dále se zabývá internetovým marketingem, získáváním a výběrem zaměstnanců a také jazykovědnými disciplínami, které se uplatňují v oboru copywritingu. Praktická část zahrnuje obsahovou analýzu náborové microsite Světlá strana Síly a popisuje kariérní stránku FG Forrest i jejích konkurentů. Obsahuje také vyhodnocení provedených průzkumů - rozhovorů se zaměstnanci FG Forrest a dotazníkového šetření, jehož cílem bylo vybrat vhodný koncept nové náborové microsite. V projektové části autorka navrhuje koncept nové náborové microsite a zaměřuje se přitom zejména na textaci stránky
URI: http://hdl.handle.net/10563/45691
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53435


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
šmajzrová_2019_dp.zip 66.30Mb application/zip View/Open None
šmajzrová_2019_op.doc 157Kb Unknown View/Open None
šmajzrová_2019_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account