Význam copywritingu a textového obsahu v náborové kampani společnosti FG Forrest

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam copywritingu a textového obsahu v náborové kampani společnosti FG Forrest

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Šmajzrová, Pavlína
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45691
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá copywritingem a textovým obsahem v rámci náborové kampaně společnosti FG Forest. Teoretická část definuje copywriting a pojmy s ním spojené. Dále se zabývá internetovým marketingem, získáváním a výběrem zaměstnanců a také jazykovědnými disciplínami, které se uplatňují v oboru copywritingu. Praktická část zahrnuje obsahovou analýzu náborové microsite Světlá strana Síly a popisuje kariérní stránku FG Forrest i jejích konkurentů. Obsahuje také vyhodnocení provedených průzkumů - rozhovorů se zaměstnanci FG Forrest a dotazníkového šetření, jehož cílem bylo vybrat vhodný koncept nové náborové microsite. V projektové části autorka navrhuje koncept nové náborové microsite a zaměřuje se přitom zejména na textaci stránky
dc.format 112
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject copywriting cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject microsite cs
dc.subject získávání a výběr zaměstnanců cs
dc.subject gramatika cs
dc.subject stylistika cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject rozhovory cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject copywriting en
dc.subject internet marketing en
dc.subject microsite en
dc.subject recruitment en
dc.subject grammar en
dc.subject stylistics en
dc.subject syntax en
dc.subject qualitative research en
dc.subject interview en
dc.subject quantitative research en
dc.subject questionnairies en
dc.title Význam copywritingu a textového obsahu v náborové kampani společnosti FG Forrest
dc.title.alternative The Importance of Copywriting and Text-based Content in a Recruitment Campaign of the FG Forrest Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated This diploma thesis focuses on copywriting and text-based content in a recruitment cam-paign of the FG Forrest company. The theoretical part will defined copywriting and related therms. It will focus also on inter-net marketing, recruitment, and linguistics disciplines used in copywriting. The practical part comprises content analysis of the recruitment microsite of the FG Forrest company and describes recruitment web page of the FG Forrest company as well as of its competitors. This part also includes results of researches - in-depth interviews with current eployees of FG Forrest and questionnairies whose aim is to choose a suitable concept of a new recruitment microsite.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53435
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
šmajzrová_2019_dp.zip 66.30Mb application/zip View/Open None
šmajzrová_2019_op.doc 157Kb Unknown View/Open None
šmajzrová_2019_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account