Vliv interkulturních faktorů v obchodním jednání Čechů a Italů

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vliv interkulturních faktorů v obchodním jednání Čechů a Italů

Show full item record

No preview available
Title: Vliv interkulturních faktorů v obchodním jednání Čechů a Italů
Author: Bergerová, Lucie
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Celý svět je malá vesnice, říká jedno staré italské přísloví. Na individuální úrovni je to jistě pravda, neboť spoustu vlastností či modelů chování mají lidé na celém světě identických. Lze však toto tvrzení považovat za dogma aplikovatelné na jakoukoliv situaci? Je možné toto tvrzení přijmout jako platné pravidlo i na poli mezinárodního obchodování či komunikace? Každý národ má prokazatelně svá specifika, mentalitu, vnímání, jazyk či prosazování sebe sama, odpověď je tudíž jednoznačná a jakékoliv generalizování na poli mezikulturní komunikace je naprosto nemyslitelné. Ústředním tématem diplomové práce bude zaměření na česko-italskou komunikaci, přičemž cílem práce bude na základě výsledků primárního výzkumu zjistit, jak kulturní rozdíly mezi Českou republikou a Itálií ovlivňují společná vyjednávání, jaké bariéry se v komunikaci projevují a lze-li tyto bariéry trvale eliminovat. Po identifikaci problému bude navrženo řešení ve formě vzdělávacího workshopu, jehož posláním bude vzájemné přiblížení obou kultur.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45700
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bergerová_2019_dp.pdf 6.551Mb PDF View/Open None
bergerová_2019_op.doc 76.5Kb Unknown View/Open None
bergerová_2019_vp.doc 154.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account