Reklamní slogan založený na rýmu jako výrazovém prostředku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Reklamní slogan založený na rýmu jako výrazovém prostředku

Show full item record

No preview available
Title: Reklamní slogan založený na rýmu jako výrazovém prostředku
Author: Kopfová, Jaroslava
Advisor: Horňák, Pavel
Abstract: Tématem diplomové práce jsou reklamní slogany, specificky slogany rýmované. Cílem práce je, vymezit použití rýmu ve sloganu tak, aby výsledná marketingová komunikace byla díky tomuto prvku efektivnější. Pro naplnění cíle práce byl v praktické části realizován kvantitativní a kvalitativní průzkum. Závěry průzkumu jsou východisky projektové části práce, v níž jsou formulovány hlavní závěry práce. Práce je doplněna o konkrétní příklady aplikace formulovaných závěrů v oblastech komerční i nekomerční reklamy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45717
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53475


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kopfová_2019_dp.pdf 3.397Mb PDF View/Open None
kopfová_2019_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
kopfová_2019_vp.doc 511.4Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account