Reklamní slogan založený na rýmu jako výrazovém prostředku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Reklamní slogan založený na rýmu jako výrazovém prostředku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Kopfová, Jaroslava
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45717
dc.description.abstract Tématem diplomové práce jsou reklamní slogany, specificky slogany rýmované. Cílem práce je, vymezit použití rýmu ve sloganu tak, aby výsledná marketingová komunikace byla díky tomuto prvku efektivnější. Pro naplnění cíle práce byl v praktické části realizován kvantitativní a kvalitativní průzkum. Závěry průzkumu jsou východisky projektové části práce, v níž jsou formulovány hlavní závěry práce. Práce je doplněna o konkrétní příklady aplikace formulovaných závěrů v oblastech komerční i nekomerční reklamy.
dc.format 126 s. (139 662 bez mezer)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Kreativita cs
dc.subject křesťanství cs
dc.subject reklamní text cs
dc.subject rým cs
dc.subject slogan cs
dc.subject sociální marketingová komunikace cs
dc.subject Creativity en
dc.subject Christianity en
dc.subject advertising text en
dc.subject rhyme en
dc.subject slogan en
dc.subject social marketing communication en
dc.title Reklamní slogan založený na rýmu jako výrazovém prostředku
dc.title.alternative The Rhyme-based Advertising Slogan as a Means of Expression
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Stránský, Michal
dc.date.accepted 2019-05-24
dc.description.abstract-translated The rhymed advertising slogans are the topic of the thesis. The aim of the thesis is to define use of rhyme in the slogan.The resulting marketing communication is more effective thanks rhyme. In order to fulfill this aim was quantitative and qualitative research. The conclusions of the research are the starting points of the project part. The main conclusions of the thesis are formulated in this part. The thesis is supplemented by concrete examples of the applica-tion of formulated conclusions in the areas of commercial and non-commercial advertising.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53475
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
kopfová_2019_dp.pdf 3.397Mb PDF View/Open None
kopfová_2019_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
kopfová_2019_vp.doc 511.4Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account