Vnímání a pozice Radia Beat na trhu

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vnímání a pozice Radia Beat na trhu

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání a pozice Radia Beat na trhu
Author: Struhařová, Petra
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací první classic rockové rozhlasové stanice Radia Beat, jež působí od roku 2002 na českém rozhlasovém trhu. Konkrétně se zaměřuje na vnímání rádia a postoje jejich posluchačů. Teoretická část se zaměřuje na vymezení důležitých pojmů s důrazem na rozhlasový trh a marketingovou komunikaci rozhlasových stanic. Praktická část charakterizuje Radio Beat a věnuje se analýze současné pozice na rozhlasovém trhu i na její konkurenci. Hlavním cílem praktické části je marketingový výzkum zaměřený na vnímání vybrané rozhlasové stanice jejími posluchači. Projektová část hodnotí a definuje rezervy rádia a navrhuje konkrétní řešení a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45735
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53500


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
struhařová_2019_dp.pdf 3.450Mb PDF View/Open None
struhařová_2019_op.pdf 545.3Kb PDF View/Open None
struhařová_2019_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account