Vnímání a pozice Radia Beat na trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání a pozice Radia Beat na trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Struhařová, Petra
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:39Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:39Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45735
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací první classic rockové rozhlasové stanice Radia Beat, jež působí od roku 2002 na českém rozhlasovém trhu. Konkrétně se zaměřuje na vnímání rádia a postoje jejich posluchačů. Teoretická část se zaměřuje na vymezení důležitých pojmů s důrazem na rozhlasový trh a marketingovou komunikaci rozhlasových stanic. Praktická část charakterizuje Radio Beat a věnuje se analýze současné pozice na rozhlasovém trhu i na její konkurenci. Hlavním cílem praktické části je marketingový výzkum zaměřený na vnímání vybrané rozhlasové stanice jejími posluchači. Projektová část hodnotí a definuje rezervy rádia a navrhuje konkrétní řešení a doporučení.
dc.format 91 s. (148 445 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject rozhlasový trh cs
dc.subject RadioProjekt cs
dc.subject nové trendy cs
dc.subject on-line prezence cs
dc.subject mediální partnerství cs
dc.subject Radio Beat cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject radio market en
dc.subject RadioProject en
dc.subject new trends en
dc.subject on-line presence en
dc.subject media partnership en
dc.subject Radio Beat en
dc.title Vnímání a pozice Radia Beat na trhu
dc.title.alternative Position And Perception Of The Radio Station Radio Beat On The Radio Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2019-05-24
dc.description.abstract-translated The thesis deals with marketing communication of the first classic rock radio station Radio Beat, which has been operating on the Czech radio market since 2002. It specifically focuses on the perception of a radio as a medium and the attitude of its listeners. The theoretical part focuses on defining important terms with an emphasis on radio market and marketing communication of radio stations. The practical part characterizes Radio Beat and focuses on the analysis of its current position on the radio market and its competition. The main aim of the practical part is a marketing research focused on the perception of this particular radio station by its listeners. The project part evaluates and defines where the radio station can improve and proposes specific solutions and recommendations.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53500
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
struhařová_2019_dp.pdf 3.450Mb PDF View/Open None
struhařová_2019_op.pdf 545.3Kb PDF View/Open None
struhařová_2019_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account