Obalový design jako podpora nové komunikační strategie

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Obalový design jako podpora nové komunikační strategie

Show full item record

No preview available
Title: Obalový design jako podpora nové komunikační strategie
Author: Timkovičová, Nikola
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie na základě podpory obalového designu pro značku Leros. Práce zkoumá vnímání značky ze strany spotřebitelů, dojmy z návrhu obalového designu pro novou řadu čajů a nákupním chováním v segmentu čajů. Teoretická část shrnuje základní poznatky o marketingovém mixu, marketingové komunikaci, podrobněji je pak věnována packagingu, nákupnímu chování spotřebitelů, značce a konkurenci. Ve výzkumné části je vyhodnoceno vnímání značky v rámci cílové skupiny, příležitosti komunikace značky a vnímání navrhovaného designu obalu. Projektová část je pak konkrétním návrhem komunikační strategie na základě doporučení vycházející z části praktické.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45739
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
timkovičová_2019_dp.pdf 3.885Mb PDF View/Open None
timkovičová_2019_op.doc 157Kb Unknown View/Open None
timkovičová_2019_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account