Obalový design jako podpora nové komunikační strategie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Obalový design jako podpora nové komunikační strategie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Timkovičová, Nikola
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:39Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:39Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45739
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie na základě podpory obalového designu pro značku Leros. Práce zkoumá vnímání značky ze strany spotřebitelů, dojmy z návrhu obalového designu pro novou řadu čajů a nákupním chováním v segmentu čajů. Teoretická část shrnuje základní poznatky o marketingovém mixu, marketingové komunikaci, podrobněji je pak věnována packagingu, nákupnímu chování spotřebitelů, značce a konkurenci. Ve výzkumné části je vyhodnoceno vnímání značky v rámci cílové skupiny, příležitosti komunikace značky a vnímání navrhovaného designu obalu. Projektová část je pak konkrétním návrhem komunikační strategie na základě doporučení vycházející z části praktické.
dc.format 98 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject positioning značky cs
dc.subject obalový design cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject marketing mix en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject communication strategy en
dc.subject brand positioning en
dc.subject packaging design en
dc.title Obalový design jako podpora nové komunikační strategie
dc.title.alternative Packaging Design as a Support for a New Communication Strategy
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jesenský, Daniel
dc.date.accepted 2019-05-24
dc.description.abstract-translated The Thesis deals with communication strategy suggestion based on support packaging design for Leros brand. It represents brand perception based on the choice of consumers, their impressions of new packaging design for launching a line of new teas and consumer behavior in the tea segment. The theoretical part summarises general marketing mix knowledge, marketing communications, packaging in details, consumer behavior, brand, and its competition. The research part is focused on the evaluation of brand perception by consumers, brand communication opportunities, and perception of suggested packaging design. The final project part is the particular suggestion of communication strategy based on the practical part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53505
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
timkovičová_2019_dp.pdf 3.885Mb PDF View/Open None
timkovičová_2019_op.doc 157Kb Unknown View/Open None
timkovičová_2019_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account