Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje

Show full item record

No preview available
Title: Projekt personálního marketingu ve firmě Fatra a.s. s akcentem na offline nástroje
Author: Chovancová, Veronika
Advisor: Vaněk, Jiří
Abstract: Hlavním cílem této práce je analýza současného personálního marketingu s akcentem na offline komunikační nástroje a následný zlepšený projekt v této oblasti. Teoretická část se zaměřuje na základní charakteristiku personalistiky a marketingu. V praktické části je představena společnost Fatra a.s. a zhodnocení současných offline aktivit směrem k cílové skupině. Následně jsou provedeny analýzy PEST a SWOT, které jsou doplněny o IFE matici a benchmarking. Závěrečná část je orientovaná na zpracování projektu za účelem zlepšení personálního marketingu v oblasti náboru nových zaměstnanců. Projekt je podroben nákladové časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45818
Date: 2018-12-14
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 49125


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
chovancová_2019_dp.pdf 5.808Mb PDF View/Open None
chovancová_2019_op.docx 29.92Kb Unknown View/Open None
chovancová_2019_vp.docx 25.55Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account