Vliv vizuální komunikace na činnost kreativního centra

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Vliv vizuální komunikace na činnost kreativního centra

Show full item record

Thumbnail
Title: Vliv vizuální komunikace na činnost kreativního centra
Author: Jakubec, Michal
ISBN: 978-80-7454-881-9
URI: http://hdl.handle.net/10563/45879
Date: 2014-09-12
Publisher: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Page count: 135
Availability: Bez omezení


Abstrakt:

Disertační práce je zaměřena na problematiku jednotného řešení firemní a vizuální komunikace a systematické budování značky kreativních center. Opírá se o rozsáhlý výzkum prostředí a podmínek, ve kterém se kreativní centra v řadě evropských zemí nachází a fungují. Právě tyto podmínky mají vliv na možnosti a potenciál rozvoje dané značky v oblasti kreativních průmyslů. Pro dobré fungování kreativního centra je důležitá komplexní vizuální komunikace aplikovaná v off-line i on-line propagaci. Dodržením vizuální jednoty a definovaných pravidel je možné vytvořit zapamatovatelnou a fungující značku, která bude mít pozitivní vliv nejen na cílovou skupinu, ale i na interní prostředí a zaměstnance. Nedílnou součástí disertační práce je i část projektová, kterou tvoří vizuální styl Centra kreativních průmyslů a podnikání UPPER při Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Díky získaným poznatkům tak bylo možné vytvořit funkční a užívaný vizuální styl.

Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
jakubec_2019_dp.pdf 43.31Mb PDF View/Open None
jakubec_2019_vp.pdf 143.2Kb PDF View/Open None
jakubec_2019_op.zip 147.4Kb application/zip View/Open
jakubec_2019_teze.pdf 13.96Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account