Zavedení relationship marketingu ve firmě Suzuki Česká republika

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zavedení relationship marketingu ve firmě Suzuki Česká republika

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Baumrukrová, Nikola
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:34Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:34Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46695
dc.description.abstract Cílem práce je předložit návrh implementace strategie relationship marketingu do společnosti Suzuki Česká republika prostřednictvím několika inovativních řešení, skrze které se zvýší loajalita zákazníků k vybrané značce. V první, teoretické části, se zaobírá rozdíly a vymezení dvou odlišných pohledů na marketing, a to marketing tradiční a vztahový neboli relationship marketing. Praktická část aplikuje zjištěné poznatky na konkrétní vybranou firmu a analyzuje potenciální úspěšnost strategie. Vyhodnocení probíhalo na základě analýz mikro a makro prostředí dané firmy a konzultací s vedoucím pracovníkem marketingového agentury a gene-rálním ředitelem Suzuki Česká republika. Na základě těchto poznatků a analýz je vyhotoven návrh projektu na zavedení strategie relationship marketingu do dané firmy. Plán obsahuje akční plány, které jsou metodickým vodítkem pro implementaci CRM sytému a věrnostního programu. Návrh je vyhotoven včetně nákladové, rizikové a časové analýzy projektu.
dc.format 122 s. (228 758)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject relační marketing cs
dc.subject relationship marketing cs
dc.subject vztahový marketing cs
dc.subject CRM cs
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject zákaznická loajalita cs
dc.subject retence zákazníků cs
dc.subject věrný zákazník cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject tradiční marketing cs
dc.subject relationship marketing en
dc.subject marketing analyse en
dc.subject marketing plan en
dc.subject Customer Relationship Market-ing en
dc.subject Customer retention en
dc.subject loyal customer en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject traditional marketing en
dc.title Zavedení relationship marketingu ve firmě Suzuki Česká republika
dc.title.alternative The Implementation of Relationship Marketing in Suzuki Czech Republic Corporation
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2021-06-21
dc.description.abstract-translated Presented diploma thesis in the first theoretical part deals with the differences and definitions of two different views on marketing, so called traditional and relationship marketing. The practical part applies the found knowledge to the selected company and analyses the potential success of the strategy. The evaluation was performed based on analyses of the company's micro and macro environment and consultations with the head of the marketing agency and the CEO of Suzuki Czech Republic. Based on these findings and analyses, a project proposal was designed. The plan contains action plans, which are a methodological guide for the im-plementation of the CRM system and loyalty program to the company. The proposal includes an analysis of the costs, risks, and time analysis of the project (CPM). The aim of this thesis is to present a proposal for the implementation of a relationship marketing strategy in the company through several innovative solutions, which will eventually increase customer loy-alty to the brand.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58653
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
baumrukrová_2021_dp.pdf 6.962Mb PDF View/Open None
baumrukrová_2021_op.pdf 682.6Kb PDF View/Open None
baumrukrová_2021_vp.docx 28.65Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account