Analýza marketingové komunikace značky DATART na Slovensku

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace značky DATART na Slovensku

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace značky DATART na Slovensku
Author: Bednářová, Zuzana
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na analyzování marketingové komunikace značky DATART na Slovensku. Skládá se ze dvou hlavních částí. Část teoretická se zaměřuje na marketingovou komunikaci jako celek. Jsou zde představeny jednotlivé prvky marketingového a komunikačního mixu a jednotlivé jejich nástroje. V této části jsou stanovené také analytické metody, které slouží jako východisko a podklad pro druhou část bakalářské práce. Cílem praktické části bylo využít teoretických znalostí a aplikovat je na značku DATART a pomocí analytických metod stanovit a zhodnotit její postavení na trhu. Výstupem praktické části jsou doporučení a návrh pro zlepšení marketingové komunikace značky DATART.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46841
Date: 2021-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 58915


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
bednářová_2021_dp.pdf 2.528Mb PDF View/Open None
bednářová_2021_op.docx 24.21Kb Unknown View/Open None
bednářová_2021_vp.docx 31.15Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account