Rozvoj kognitivní a afektivní stránky u dětí předškolního věku formou konstruktivistických technik

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Rozvoj kognitivní a afektivní stránky u dětí předškolního věku formou konstruktivistických technik

Show full item record

No preview available
Title: Rozvoj kognitivní a afektivní stránky u dětí předškolního věku formou konstruktivistických technik
Author: Jelínková, Hana
Advisor: Hrbáčková, Karla
Abstract: Při vstupu do základní školy se ukazuje, že děti nedisponují základními dovednostmi, ale také nedisponují zejména takovými dovednostmi jako jsou: spolupráce mezi sebou navzá-jem, spolupráce s učitelem/učitelkou, nedovedou naslouchat svým vrstevníkům a dále také nedovedou respektovat určená pravidla. V mé bakalářské práci se pokusím jednak objasnit problematiku rozvoje kognitivních a afektivních aspektů osobnosti dětí předškolního věku a navrhnout model intervence, který by tyto vybrané dovednosti rozvíjel. Výsledky této práce mají pomoci mateřským školám, DDM (domům dětí a mládeže) a dalším zařízením, které s tímto věkem pracují, zejména pak DDM Astra ve Zlíně, kde jsem intervenci na skupince předškolních dětí prováděla.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4690
Date: 2007-05-21
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jelínková_2007_bp.pdfBlocked 1.429Mb PDF
jelínková_2007_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
jelínková_2007_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account