Rozvoj kognitivní a afektivní stránky u dětí předškolního věku formou konstruktivistických technik

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj kognitivní a afektivní stránky u dětí předškolního věku formou konstruktivistických technik

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Jelínková, Hana
dc.date.accessioned 2010-07-16T02:19:18Z
dc.date.available 2010-07-16T02:19:18Z
dc.date.issued 2007-05-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4690
dc.description.abstract Při vstupu do základní školy se ukazuje, že děti nedisponují základními dovednostmi, ale také nedisponují zejména takovými dovednostmi jako jsou: spolupráce mezi sebou navzá-jem, spolupráce s učitelem/učitelkou, nedovedou naslouchat svým vrstevníkům a dále také nedovedou respektovat určená pravidla. V mé bakalářské práci se pokusím jednak objasnit problematiku rozvoje kognitivních a afektivních aspektů osobnosti dětí předškolního věku a navrhnout model intervence, který by tyto vybrané dovednosti rozvíjel. Výsledky této práce mají pomoci mateřským školám, DDM (domům dětí a mládeže) a dalším zařízením, které s tímto věkem pracují, zejména pak DDM Astra ve Zlíně, kde jsem intervenci na skupince předškolních dětí prováděla. cs
dc.format 85 s., 2 s. obr.příloh. cs
dc.format.extent 1498482 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject děti předškolního věku cs
dc.subject kognitivní a afektivní aspekty osobnosti cs
dc.subject styl výchovy cs
dc.subject intervence cs
dc.subject a group of preschool children en
dc.subject cognitive and affectionate aspect of personalities en
dc.subject education style en
dc.subject intervention en
dc.title Rozvoj kognitivní a afektivní stránky u dětí předškolního věku formou konstruktivistických technik cs
dc.title.alternative Personality development of pre-school children by the constructive method en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chudý, Štefan
dc.date.accepted 2007-06-22
dc.description.abstract-translated It appears that on entering a primary school, children lack the ability to manage basic skills, especially skills such as: mutual cooperation among themselves, collaboration with a teacher, the ability to listen to their peers, and further, respect for given rules. In my Bache-lor's thesis, I will try to partly clear up a dilemma of development cognitive and affectionate aspect to propose upon personality's children an intervention model, which would develop these specific skills. The results of my Bachelor's thesis will bring a contribution to nursery schools, DDM (Children and Youth Centers), as well as to other facilities working with children at this age, particularly DDM Astra in Zlín where I performed the intervention on a group of preschool children. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 6816
dc.date.assigned 2007-02-23
utb.result.grade A
local.subject kognitivní procesy cs
local.subject emoční inteligence cs
local.subject rozvoj osobnosti cs
local.subject předškoláci cs
local.subject cognitive processes en
local.subject emotional intelligence en
local.subject personality development en
local.subject preschool children en


Files in this item

Files Size Format View
jelínková_2007_bp.pdfBlocked 1.429Mb PDF View/Open
jelínková_2007_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
jelínková_2007_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account