Mezinárodní propagace českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Mezinárodní propagace českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center

Show full item record

No preview available
Title: Mezinárodní propagace českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center
Author: Hanusová, Sabina
Advisor: Gartnerová, Eva
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá mezinárodní propagací českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center a zaměřuje se na prezentaci umělecké tvorby i vnímání Českých center studentskou komunitou. Teoretická část je zaměřena na definování pojmů kultura, umění, arts marketing a management, marketingový a komunikační mix v oblasti kultury, brandbuilding i kulturní a kreativní průmysl. V teoretické části je zároveň obsažena metodika práce, v níž jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky. Praktická část představuje příspěvkovou organizaci Česká centra, jejich historii, zaměření a strategii činnosti pro nadcházející léta. Součástí praktické části je také výzkum, jeho vyhodnocení a zodpovězení výzkumných otázek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47039
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hanusová_2021_dp.zip 2.835Mb application/zip View/Open None
hanusová_2021_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
hanusová_2021_vp.pdf 52.85Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account