Mezinárodní propagace českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mezinárodní propagace českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Hanusová, Sabina
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47039
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá mezinárodní propagací českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center a zaměřuje se na prezentaci umělecké tvorby i vnímání Českých center studentskou komunitou. Teoretická část je zaměřena na definování pojmů kultura, umění, arts marketing a management, marketingový a komunikační mix v oblasti kultury, brandbuilding i kulturní a kreativní průmysl. V teoretické části je zároveň obsažena metodika práce, v níž jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky. Praktická část představuje příspěvkovou organizaci Česká centra, jejich historii, zaměření a strategii činnosti pro nadcházející léta. Součástí praktické části je také výzkum, jeho vyhodnocení a zodpovězení výzkumných otázek.
dc.format 80 s. (87 455 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kultura cs
dc.subject umění cs
dc.subject arts marketing cs
dc.subject arts management cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject brand cs
dc.subject brandbuilding cs
dc.subject kulturní průmysl cs
dc.subject kreativní průmysl cs
dc.subject Česká centra cs
dc.subject culture en
dc.subject art en
dc.subject arts marketing en
dc.subject arts management en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communications mix en
dc.subject brand en
dc.subject brandbuilding en
dc.subject cultural industry en
dc.subject creative industry en
dc.subject Czech Centres en
dc.title Mezinárodní propagace českých studentů uměleckých oborů prostřednictvím Českých center
dc.title.alternative International Promotion of Czech Art Students through Czech Centres
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the international promotion of Czech art students through Czech Centres and focuses on the presentation of artistic creation and the perception of the organization Czech Centers by student community. The theoretical part is focused on definitions of terms such as culture, art, arts marketing and management, marketing and communications mix in the field of culture, brandbuilding, cultural and creative industries. This part also contains a methodology, in which the main goals and research questions are set. The second part - practical one - presents the contributory organization Czech Centers, their history, main focus as well as their business strategy for upcoming years. Besides that the practical part also includes research, its evaluation and answers to research questions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59243
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
hanusová_2021_dp.zip 2.835Mb application/zip View/Open None
hanusová_2021_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
hanusová_2021_vp.pdf 52.85Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account