Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ

Show full item record

No preview available
Title: Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
Author: Pham, Patrik
Advisor: Kazík, Martin
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou event marketingu, jakožto nástroje brandbuildingu dané značky. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů, dále na vlivy působící na spotřebitele, přes event marketing, až po význam bran-du a brandbuildingu. Praktická část je věnována analýze značky, konkrétně značky Red Bull. Analýza je pro-váděna na základech stanovených v teoretické části a je podpořena marketingovým vý-zkumem provedeným pomocí dotazníkového šetření. Na konci práce je poukázáno, o kterých eventech společnosti má jejich cílová skupina největší povědomí a také na to, zdali event marketingové aktivity společnosti mají pozitivní vliv na komplexní vnímání značky Red Bull, jako takové.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47070
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 59278


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pham_2021_dp.zip 39.62Kb application/zip View/Open None
pham_2021_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
pham_2021_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account