Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kazík, Martin
dc.contributor.author Pham, Patrik
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47070
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou event marketingu, jakožto nástroje brandbuildingu dané značky. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů, dále na vlivy působící na spotřebitele, přes event marketing, až po význam bran-du a brandbuildingu. Praktická část je věnována analýze značky, konkrétně značky Red Bull. Analýza je pro-váděna na základech stanovených v teoretické části a je podpořena marketingovým vý-zkumem provedeným pomocí dotazníkového šetření. Na konci práce je poukázáno, o kterých eventech společnosti má jejich cílová skupina největší povědomí a také na to, zdali event marketingové aktivity společnosti mají pozitivní vliv na komplexní vnímání značky Red Bull, jako takové.
dc.format 82 s. (91 666 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject brand cs
dc.subject brandbuilding cs
dc.subject Red Bull cs
dc.subject marketing en
dc.subject event marketing en
dc.subject brand en
dc.subject brandbuilding en
dc.subject Red Bull en
dc.title Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
dc.title.alternative Event Marketing as a Brand Building Tool for a Given Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the issue of event marketing, as a tool for brandbuilding of the brand. The theoretical part of the work is focused on the definition of basic con-cepts, as well as the influences acting on consumers, through event marketing, to the im-portance of brand and brandbuilding. The practical part is devoted to the analysis of the brand, specifically the Red Bull brand. The analysis is performer on the basis of the theoretical part and is supported by marketing research carried out by means of a questionnaire survey. At the end of the work it is pointe dout which events of the company their target group is most aware of and also whether the event marketing activities of the company have a positive effect on the comprehensive perception of the Red Bull brand as such.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59278
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
pham_2021_dp.zip 39.62Kb application/zip View/Open None
pham_2021_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
pham_2021_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account