Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Ong, Thi Gia Khanh
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47122
dc.description.abstract Díky pandemii COVID-19 je digitální marketingu důležitější než kdy dříve. Digitální marketing umožňuje začínajícím a malým podnikům oslovit své zákazníky s velmi nízkým rozpočtem nebo dokonce bez utrácení peněz. Předložená práce je projektově zaměřená a jejím cílem je vytvořit plán digitálního marketingu pro společnost HORAMI Academy, což je e-learningový startup v Německu. Práce se skládá ze tří hlavních částí. Teoretická část vysvětluje pojmy a metody digitálního marketingu, představuje aspekty procesu marketingového plánování. Analytická část představuje společnost, současný stav digitálního marketingu, situační analýzu a odpovídá na výzkumné otázky. A závěrečná, projektová, část prezentuje plán digitálního marketingu vytvořený pomocí plánovacího modelu SOSTAC? P. R. Smitha, který tvoří teoretický základ a je přizpůsoben potřebám a preferencím dané společnosti. Plán obsahuje jasný návod, jak implementovat akce směřující k dosažení cílů v oblasti digitálního marketingu. Rizika a limity plánu jsou rovněž součástí poslední části práce.
dc.format 92 page (109,104 characters)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject organický digitální marketing cs
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject digital marketing en
dc.subject organic digital marketing en
dc.subject marketing planning en
dc.title Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy
dc.title.alternative Organic Digital Marketing Plan for the HORAMI Academy
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Weberová, Dagmar
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated With decreasing face-to-face interaction, the COVID-19 pandemic has made digital marketing more important than ever. Digital marketing enables startups and small businesses to reach their customers on a very low budget or even without spending money. This is a project-based thesis, which aims to create a digital marketing plan for the case company HORAMI Academy - an e-learning startup in Germany. The thesis consists of three major components. The theoretical part explains the digital marketing terms and methods, presents the aspects of the marketing planning process. The analysis part will describe the company, the current digital marketing, the situation analysis, and answer the research questions. Lastly, the project part is the digital marketing plan was created using the SOSTAC? planning model by P. R. Smith, which utilizes the theoretical framework and is customized for the needs and preferences of the case company. The plan includes a clear stage-by-stage guide on how to implement digital marketing actions to reach digital marketing objectives. The risks and the limits of the plan also are reported in the last part of the thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59338
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
ong_2021_dp.pdf 2.323Mb PDF View/Open None
ong_2021_op.pdf 195.0Kb PDF View/Open None
ong_2021_vp.pdf 231.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account