Ekonomický manuál pro studenty komunikační agentury KOMAG

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ekonomický manuál pro studenty komunikační agentury KOMAG

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Tomanová, Veronika
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47129
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na fungování ekonomických procesů v Komunikační agentuře Fakulty multimediálních komunikací ve Zlíně. V teoretické části jsou vymezeny základní východiska týkající se projektového i kulturního managementu a jednotlivých projektových fází. Praktická část stojí na textové analýze, ze které vychází kombinace tří výzkumných metod, jež si kladou za cíl získaní většího množství relevantních dat a jejich vzájemnou verifikaci. V projektové části je předložen návrh ekonomického manuálu pro studenty Komunikační agentury, který reflektuje a implementuje získané poznatky pro přípravu výsledného manuálu.
dc.format 98 s. (137 233 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject projektový management cs
dc.subject kulturní management cs
dc.subject projekt cs
dc.subject ekonomika projektu cs
dc.subject nástroje projektového managementu cs
dc.subject ekonomický manuál cs
dc.subject komunikační agentura cs
dc.subject project management en
dc.subject cultural management en
dc.subject project en
dc.subject project economics en
dc.subject project management tools en
dc.subject economic manual en
dc.subject communication agency en
dc.title Ekonomický manuál pro studenty komunikační agentury KOMAG
dc.title.alternative The Economic Manual for Students of the KOMAG Communication Agency
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gartnerová, Eva
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated The master thesis focuses on the operation of economic processes in the Communication Agency of the Faculty of Multimedia Communications in Zlin. The theoretical part provides the essential terms in the field of project management and cultural management, as well as a description of individual project phases. The practical part presents text analysis, which was designed as a combination of three research methods providing a larger amount of relevant data and its mutual verification. The master thesis includes the project part introducing a design of the Economic Manual for students of the Communication Agency, which reflects and implements gained knowledge.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59347
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
tomanová_2021_dp.pdf 2.501Mb PDF View/Open None
tomanová_2021_op.pdf 52.23Kb PDF View/Open None
tomanová_2021_vp.pdf 140.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account