Marketing Strategy of Marina de Portimao

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketing Strategy of Marina de Portimao

Show full item record

No preview available
Title: Marketing Strategy of Marina de Portimao
Author: Koukol, Rudolf
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Práce je zaměřena na poznání aktuálního trhu a konkurence přístavu Portim\ ao v Portugalsku. Cílem je navrhnout adekvátní marketingovou strategii, která pomůže přístavu zlepšit svoji pozici na trhu a hlavně v konkurenčním boji. Teoretická část seznamuje se základnímy termíny a nástroji marketingu (marketingová strategie, marketingový mix, cílený marketing). Druhá část práce je věnována analyzování aktuálního stavu na trhu a konkurence. Tato část obsahuje analýzu aktuálního trhu (2004 - 2006), výsledků přístavu Portimao, definování hlavních konkurentů včetně jejich detailní analýzy (podíl na trhu, marketingový mix, strategie). Projektová část nabízí řešení v podobě marketingové strategie, která vychází z výsledků provedených analýz.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4759
Date: 2007-08-13
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 4899


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
koukol_2007_dp.pdfBlocked 1.798Mb PDF
koukol_2007_vp.doc 76.5Kb Microsoft Word View/Open
koukol_2007_op.pdf 105.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account