Marketing Strategy of Marina de Portimao

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing Strategy of Marina de Portimao

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Koukol, Rudolf
dc.date.accessioned 2010-07-16T02:44:55Z
dc.date.available 2010-07-16T02:44:55Z
dc.date.issued 2007-08-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4759
dc.description.abstract Práce je zaměřena na poznání aktuálního trhu a konkurence přístavu Portim\ ao v Portugalsku. Cílem je navrhnout adekvátní marketingovou strategii, která pomůže přístavu zlepšit svoji pozici na trhu a hlavně v konkurenčním boji. Teoretická část seznamuje se základnímy termíny a nástroji marketingu (marketingová strategie, marketingový mix, cílený marketing). Druhá část práce je věnována analyzování aktuálního stavu na trhu a konkurence. Tato část obsahuje analýzu aktuálního trhu (2004 - 2006), výsledků přístavu Portimao, definování hlavních konkurentů včetně jejich detailní analýzy (podíl na trhu, marketingový mix, strategie). Projektová část nabízí řešení v podobě marketingové strategie, která vychází z výsledků provedených analýz. cs
dc.format 75 s. cs
dc.format.extent 1885771 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketing cs
dc.subject cílený marketing cs
dc.subject služby cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject marketingový plánovací proces cs
dc.subject turismus cs
dc.subject přístav cs
dc.subject Portugalsko cs
dc.subject Algarve cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject Marketing en
dc.subject target marketing en
dc.subject services en
dc.subject services marketing en
dc.subject services marketing mix en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject marketing planning process en
dc.subject tourism en
dc.subject marina en
dc.subject Portugal en
dc.subject Algarve en
dc.subject marketing plan en
dc.title Marketing Strategy of Marina de Portimao cs
dc.title.alternative Marketing Strategy of Marina de Portimao en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2007-08-27
dc.description.abstract-translated This thesis proposes a marketing strategy based on an analysis of the market and the competitors of the Marina de Portim\ ao. The first part introduces some basic terms and concepts of marketing (marketing strategy, marketing mix, target marketing, ). The second part analyzes the dynamics of the market and describes the main competitors of the Marina de Portim\ ao. The third part proposes a marketing strategy for the Marina de Portimao that is designed to gain greater market share and defend against competitor'. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4899
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
koukol_2007_dp.pdfBlocked 1.798Mb PDF View/Open
koukol_2007_vp.doc 76.5Kb Microsoft Word View/Open
koukol_2007_op.pdf 105.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account