Marketing Strategy of Marina de Portimao

Repozitář DSpace/Manakin

Přihlásit se

Jazyk: English čeština 

Marketing Strategy of Marina de Portimao

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing Strategy of Marina de Portimao
Autor: Koukol, Rudolf
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Práce je zaměřena na poznání aktuálního trhu a konkurence přístavu Portim\ ao v Portugalsku. Cílem je navrhnout adekvátní marketingovou strategii, která pomůže přístavu zlepšit svoji pozici na trhu a hlavně v konkurenčním boji. Teoretická část seznamuje se základnímy termíny a nástroji marketingu (marketingová strategie, marketingový mix, cílený marketing). Druhá část práce je věnována analyzování aktuálního stavu na trhu a konkurence. Tato část obsahuje analýzu aktuálního trhu (2004 - 2006), výsledků přístavu Portimao, definování hlavních konkurentů včetně jejich detailní analýzy (podíl na trhu, marketingový mix, strategie). Projektová část nabízí řešení v podobě marketingové strategie, která vychází z výsledků provedených analýz.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4759
Datum: 2007-08-13
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4899


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
koukol_2007_dp.pdfZablokované 1.798Mb PDF
koukol_2007_vp.doc 76.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
koukol_2007_op.pdf 105.2Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet